wtorek, 26 marca 2013

Pomoc dla włosów :)

Witajcie kochani !

Uwielbiam różnego rodzaju kosmetyki do włosów. Używam ich naprawdę dużo, jednak od jakiegoś czasu poszukuję skutecznej kuracji regenerującej. Moje włosy potrzebują natychmiastowej pomocy. Zaczęły mi wypadać i są dość cienkie. Początkowo próbowałam naturalnych metod min. płukanki. Gdy jednak te nie pomagały postanowiłam poszperać trochę po okolicznych aptekach. Spośród wielu odżywek, olejków i masek jakie dostały się w moje ręce nie mogę rozstać się z odżywką JANTAR. Stosując ją przez dłuższy czas zauważyłam baaaardzo duże efekty. Rośnie mi coraz więcej włosów ! Widać, że są odżywione, zregenerowane, grubsze i nie rozdwajają się. Jedyny minus to to, że bardzo trudno ją dostać :-/ Ale nie poddaję się i szukam dalej, może w końcu trafię na to cudeńko :)
Więc jeśli szukacie czegoś dla siebie polecam tą odżywkę, jest świetna :) Jeśli znajdę coś lepszego, zaraz podzielę się tym z Wami na blogu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz