czwartek, 28 marca 2013

Czysta woda przede wszystkim !

Jakiś czas temu pisałam Wam, że nawiązałam współpracę z firmą AQUAPHOR. Firma ta, oprócz dzbanków filtrujących posiada w swojej ofercie dystrybutory do wody, zmiękczacze, filtry nakranowe i podróżne, filtry odwróconej osmozy do domu. AQUAPHOR jest światowym liderem w produkcji wszelkich systemów oczyszczania wody. 

 


W ramach współpracy firma przesłała mi do przetestowania dzbanek filtrujący AQUAPHOR Prestige, który okazał się naprawdę świetnym produktem. Dzbanek ma pojemność 3 l więc jeśli wlejemy 1,5 l wody do lejka i przefiltrujemy ją, otrzymamy 1,5 l czystej, przefiltrowanej wody.



Nie od dziś wiadomo, że woda, która płynie z naszych kranów nie jest idealnie mineralna i nie nadaje się do spożycia bez przegotowania. Chociaż nawet po przegotowaniu nie jest odpowiednia. Można to zauważyć np. po osadzie kamienia, który zbiera się w naszym czajniku. Podczas testowania dzbanka filtrującego akurat kupiłam nowy czajnik i ku mojemu ogromnemu zdziwieniu, po wlewaniu do niego tylko przefiltrowanej wody, nie ma w nim kamienia !! Teraz nie wyobrażam sobie jak mogłabym znów wlewać do czajnika nieprzefiltrowaną wodę.



Obsługa dzbanka jest naprawdę prosta. Wystarczy przeczytać dokładnie instrukcję załączoną do produktu i wszystko jasne. Wlewamy wodę do dzbanka i już po 5-6 minutach możemy cieszyć się czystą, bezpieczną, pozbawioną metali ciężkich wodą. Oprócz tego dzbanek posiada specjalny licznik, który jest ułatwieniem dla zapominalskich i pokazuje kiedy należy wymienić wkład filtrujący. Licznik ten reaguje na zamykanie i otwieranie suwaka do wlewania wody. Czas do wymiany filtru pozwala również określić specjalny wbudowany na tym filtrze kalendarz.

A więc dzbanek jest prawdziwym cudeńkiem :) Woda, którą teraz pije różni się od tej nieprzefiltrowanej smakiem i wyglądem. Już nie czuć w niej smaku chloru..! Teraz wiem, że posiłki, które serwuję mojemu synkowi są bezpieczne, gdyż woda pozbawiona jest związków organicznych, żelaza i metali ciężkich, które są przyczyną powstawania twardej wody.

Zauważyłam też, że osad, który wcześniej powstawał na filiżance podczas parzenia herbaty znikł po zastosowaniu dzbanka filtrującego.

A więc, dzbanek filtrujący AQUAPHOR Prestige jest:

- łatwy w użyciu

- estetycznie wykonany, z wysokiej jakości materiałów

- stosunkowo szybko filtruje wodę ( około 5 minut )



Warto wiedzieć, że:

- Woda oczyszczona przez filtry AQUAPHOR jest rekomendowana do wykorzystania przy przygotowaniu posiłków dla dzieci od 2 lat w warunkach domowych.

- Dzbanki filtrujące AQUAPHOR posiadają Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny HK/W/0285/07/2009/.



Jestem naprawdę zadowolona, że wreszcie mogę pić zdrową, bezpieczną wodę, która już nie ma tego nieprzyjemnego posmaku.

Serdecznie dziękuję za ten wspaniały produkt, od teraz zawsze będzie mi towarzyszył w kuchni :)

Wejdź na stronę http://www.aquaphor.pl/ i dowiedz się więcej na temat produktów oferowanych przez firmę.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny dzbanuszek. Ja także muszę się w taki zaopatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybrałam filtr Bregus ProTech. Świetna sprawa! Woda czyściutka, nadaje się bezpośrednio do picia.

    OdpowiedzUsuń