czwartek, 28 marca 2013

Miła niespodzianka :)


Dzisiaj kurier wręczył mi paczkę, która okazała się dla mnie wieeeelką niespodzianką. Ogromnie mnie zaskoczyła jej zawartość :)
Podjęłam współpracę z firmą VERONA. Paczkę otrzymałam bardzo szybko i ogromnie się z niej ucieszyłam.




Firma o sobie pisze tak :

    Verona Products Professional powstała w 2003 roku. Moment ten poprzedziło wieloletnie doświadczenie zdobywane na rynkach światowych, dzięki czemu firma szybko zyskała renomowaną pozycję w branży kosmetycznej. Jesteśmy producentem kosmetyków do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała , kosmetyków do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów oraz produktów perfumeryjnych. Nasze marki zdobyły zaufanie Klientów i od wielu lat cieszą się wśród nich dużym uznaniem. Verona Products Professional jest również producentem Private Label. Marki własne to kolejna sfera biznesu, którą bardzo eskpansywnie rozwijamy stale rozszerzając oferowany asortyment.
Najwyższy standard i estetyka to główne filary, na których opiera się działanie firmy, która zawsze dostosowuje się do potrzeb Klientów oraz aktualnych trendów panujących na światowych rynkach kosmetycznych. Innowacyjność, profesjonalizm, oryginalny design opakowań oraz wysoka jakość w przystępnej cenie to cechy, które wyróżniają nasze produkty. Istotnym elementem, który zapewnia sprawne prace nad nowościami produktowymi jest szeroko rozbudowany, nowoczesny park maszynowy, umożliwiający realizację złożonych projektów. Współpraca z najlepszymi dostawcami surowców i opakowań na świecie jest dodatkowym elementem gwarantującym dynamiczny rozwój w wyznaczonym kierunku na wysokim poziomie, zgodnym z europejskimi standardami.



Teraz czas na testowanie, już niebawem podzielę się z Wami opinią o otrzymanych produktach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz