wtorek, 9 kwietnia 2013

Receznja Laktatora firmy Simed :)


Witajcie Kochani!

Dziś przedstawię opinię o laktatorze firmy SIMED.

Ponieważ sama już dawno przestałam karmić piersią mojego smyka , produkt testowała moja przyjaciółka Kasia, która karmi swoją 6 miesięczną córeczkę piersią.Kasia przetestowała produkt i podzieliła się ze mną opinią o nim..

Kasia pisze o laktatorze tak :

Testując laktator ręczny firmy SIMED mogę powiedzieć ze ma on wiele zalet. Zaletą jest to, że jest on lekki, ręka nie męczy się od trzymania, jedną ręką możemy odciągać pokarm .Laktator ma dobrą siłę ssania nie jest za mocny jak niektóre laktatory .Sama mogłam dostosować siłę i tępo pompowania co jest dla mnie dużym plusem . Jest bardzo cichutki dlatego można spokojnie w nocy odciągać pokarm nie budząc maluszka.Podczas używania laktatora nie odczuwałam żadnego dyskomfortu , nie czuję bólu co sprawia ze odciąganie pokarmy stało się przyjemnością. Jego silikonowa miękka nakładka doskonale dopasowuje się do kształtu piersi, a dzięki wstawce antypoślizgowej eliminuje ślizganie się dłoni w trakcie ściągania pokarmu.
W zestawie z laktatorem otrzymałam smoczek, który możemy przykręcić do butelki i podać pokarm dziecku. Ja nie używałam tej butelki do podawania pokarmu dziecku gdyż nie chciałam jej przestawiać na inny smoczek. 

Butelka zaopatrzona jest również w miarkę na butelce ,ale nie jest to nadruk co jest bardzo fajne gdyż nie zedrze się to z butelki.


(nie wstawiam zdj laktatora z pokarmem gdyż mogłoby być dla niektórych trochę niesmaczne:))
Zatem Polecam ten produkt bardzo serdecznie, cena laktatora kształtuje się w granicach 50 zł zatem jest niedrogi w porównaniu z innymi laktatorami np. Avent , a jest naprawdę świetny wart polecenia jak i kupna!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz